Myspace i all sin ära... men fejjan är nog bättre

Jag fick för mig att snabbkolla om det hänt något på min myspace alldeles nyss. Jag kollar den kanske en gång i halvåret, enda anledningen till att jag ens har kvar den är för att man måste vara medlem för att kolla på banden som finns på myspace musik's bloggar (de flesta i alla fall).

Detta är ungefär vad min myspace-inkorg bestod av (jag tog med några av de äldre meddelandena också):




Sorgligt nog försvann de allra mest hysteriska meddelandet. Det var en kille som började med att säga hur vacker jag var och hur han tyckte att jag skulle passa perfekt som muslim eftersom han ansåg att jag hade de perfekta värderingarna osv, osv. Resten av meddelandet gick åt till att berätta i stort sett allt som islam innebär och just varför jag skulle passa bra som muslim och hur bra fru jag skulle bli till honom! Allt det på otroligt knagglig engelska, förståss. Efter de tre första styckena satt jag bara och skrattade när jag läste det. >.<

Det är som om en del människor reverterar tillbaka till förskoleåldern på internet. Att skicka ett myspace-meddelande till någon som bor i ett annat land och fråga (eller än värre, i stort sett kräva), helt ur tomma intet, om man inte kan bli deras flickvän/fru... Det är något som aldrig ens skulle falla mig in.

Fast det kan ju bara vara jag som är konstig också... Eller?

Kommentarer
Postat av: Sandra i klassen :P

Du gav mig kvällens skratt iaf

2009-01-15 @ 01:47:29
URL: http://sacka.blogg.se/
Postat av: Erika

svar: Rebecka fick det i julklapp :D

2009-01-15 @ 06:05:08
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: C

Du ska då vara kräsen :(.

2009-01-15 @ 13:01:29
URL: http://hedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0