Phew!

Nu har jag suttit och pillat med min blogg väääääldigt länge. Minst tre timmar, allt som allt, med att göra headern och felsöka det jag ändrade i stilmallen. Så bloggen har sett väldigt konstig ut stundvis, för er som kanske kollat in lite under dagen.

Jag har inte så mycket nytt att komma med idag, dock. Ska göra ett separat inlägg om en film jag såg idag, men det kommer om ett litet tag.

Dagens tips kommer för er som har MSN, och gillar att spela spel. Spela spel tillsammans med någon via msn! Det finns en del osociala spel (som Bejeweled 2), men även spel där man kan jobba tillsammans för att slå datorer (Tic-A-Tac Poker). Jag och Brorsan satt och nötte Tic-A-Tac Poker (som en blandning mellan luffarschack och poker) igår, och vi total-desarmerade det där jäkla datorerna! :D

Idag har vi haft långträning med laget. Anledningen var att Sandra och Lina från LCD har kommit från Luleå och hjälpt oss framåt med vårt program. Vi har haft lite idétorka, och svårt att få ihop vissa delar av programmet så att det flyter på bättre, men de kom idag och hjälpte oss få till en del av det. De ska även komma tillbaka en andra gång för att fortsätta hjälpa oss med det, och under tiden vi hittar en hall att hålla till på så ska de klura på lite saker som kommer göra vårt programm ännu bättre än förra årets! :D *längtar* Vi har redan några byggen som är sådär underbart speciella, som vi aldrig förut sett något lag i vårt klass göra, så vi ska köra hårt! ;D Det var Sandra och Lina som förra året också hjälpte oss med programmet, och då vann vi ju guld. ;>

Nu ska jag äta min sista krokofant, och blogga lite om filmen jag såg. ;)

Dagens låt:
Morrissey - First of the Gang to Die

Kommentarer
Postat av: Petra

Så GOTT med krokofanter:D

2009-01-14 @ 11:30:09
URL: http://pivii.devote.se
Postat av: alma,

du vet emelie, mina feeelings ljuger aldrig ;)

2009-01-14 @ 19:12:49
URL: http://almatrefargad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0