Allow me to exaggerate a memory or two

Nu börjas det. Jag går över till låttexter som rubriker istället, det underlättar saker otroligt mycket.

Jag är less på att vänta på spotify nu. :( Vill ha det, som attan, men jag får ju aldrig nån jäkla invite! Och inte ids jag betala 99kr i en månad för det heller. Jag har fasen tre olika mailadresser på invite-listan, men jag har fortfarande inte fått nåt. :/

Huu... min countdown har börjat till provpasset nu. Två timmar och tio minuter tills jag ska vara där. :S Scary, och jag blir alldeles kall om händerna när jag tänker på det, samtidigt som jag är pepp på att visa Angelica att jag faktiskt kan det här! Synd bara att provpasset gör så att jag inte kan träffa Anna ikväll, hon kom till Piteå för typ en timme sedan, bara. Men förhoppningsvis hinner jag träffa henne ändå. :D Jag tänker inte låta henne åka tillbaka till Östersund utan att jag har träffat henne, in fact.



Okej, så jag hann inte blogga klart innan jag blev upptagen med andra grejer, så som att äta middag och att göra mig iordning inför jobbet.

Det gick i alla fall rätt bra att spela, även om det kanske gick lite långsamt ibland. Jag hade 63% vinst, och ett tag drog jag typ bara vinnande händer. Hohum, det var en tjej där som hade den kortaste klänning jag någonsin sett. Så fort hon tog ett steg åkte klänningen upp så hon visade hela röven för alla som vistades i samma rum, än värre blev det när hon böjde sig fram. Sedan, när hon drog ner klänningen lite, så visade hon i stor sett hela brösten. Dessutom hade hon högklackade stövlar som verkade vara för små för hennes vader, eftersom hon inte kunde dra upp dragkejdan på dem. Detta resulterade förståss i att de höga klackarna, som redan verkade vara för svåra för henne att gå i blev ännu svårare för henne att gå i, så hon höll på att ramla varje gång hon tog mer än två steg. Samtidigt som man inte ville kolla på henne, kunde man som inte inte titta heller. Det är som när man vet att en katastrof kommer ske, och man vill inte se det, men man kan bara inte hjälpa att stirra. Huvva. >.<

Nu ska jag i alla fall ta och sova, så jag pallar att vara något sånär vaken imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0