Ehehe... he... *hrm*

Att jag aldrig kan bestämma mig. :/

Så, nu är jag tillbaka på blogg.se igen. -.-' Efter ungefär ett års uppehåll från blogg.se är jag nu tillbaka, fast med en ny blogg, dvs. Mest eftersom jag av någon anledning inte kommer in på min gamla, trots att jag har rätt lösenord och mail och allt, och har loggat in lite då och då på den även när jag inte använt den. Ajja, var väl ändå dags att göra något nytt.

Jag kommer fortfarande ha kvar min blogspot.com, för att kunna fotoblogga från mobilen, så alla sånna grejer kommer komma upp där. :)

Meepmeep. Nu ska jag återgå till mitt skolarbete, som jag skjutit upp nog mycket ikväll. :( Ska vara klart till 16.00 imorgon.

Just det! En sista sak innan jag ska fortsätta plugga.

JAG HAR FÅTT JOBB!!!!! :D:D:D:D Go me. :D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Lycka till på ditt nya jobb :)

2008-12-04 @ 08:29:36
URL: http://miniskea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0