Fan, fan, fan...

Dagen som började mindre bra slutade sämre. Visst var det några guldkorn däremellan, som träningen, en god chokladmuffin, julradio och en ny Jonas Brothers-låt (se inlägget under), men annars har den här dagen mest varit dålig.

  • Jag försov mig, så jag var tvungen att ta bilen till skolan för att hinna i tid.
  • På skolan hade vi föreläsning om vetenskapsteorier, något av det tråkigaste jag varit med om.
  • Minnet på min USB-sticka tycks inte räcka till, trots att det är på 8gb.
  • Vädret har varit piss hela dagen.
  • Vi åt blöta till middag, en av de få maträtterna där jag faktiskt känner hur det bara växer i munnen innan jag till slut lyckas tvinga mig själv att svälja.
  • Jag fick veta att jag inte får fara till Anna och se Neverstore med henne den 18 december.
Nu är jag less på den här dagen, och hungrig, så jag ska se om jag kanske kan tatta en clementin från köket innan jag går och lägger mig.

Jag ska försöka vara mindre negativ imorgon, det är trots allt taco-tallrik med efterrätt på kåren imorgon, för 45kr! I och för sig, med min tur visar det väl sig att de böt fredagens lunch mot måndagens, så är det korv med mos istället. Det är i alla fall fredag imorgon, och det är positivt. Då är det bara en dag kvar innan första kurstillfället inför mitt nya jobb som croupier. Petra hade en kompis som gått utbildningen, och de hade tydligen fått lära sig en himla massa roliga saker, som att blanda tre-fyra kortlekar samtidigt med en hand! :O Så det vill jag också göra. :D *längta*

Vad händer för er i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad är blöta? :)

2008-12-07 @ 11:24:09
URL: http://gossibymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0