Hmm...

Jag satt och kollade igenom min mobil, för jag hade inget att göra, och så kom jag fram till mina anteckningar. Där hittade jag en himla massa idéer till blogg-inlägg som jag skrev i somras när jag var på jobbet, så att jag skulle komma ihåg dem och blogg om dem när jag kom hem från jobbet. Nu blev det ju dock aldrig att jag bloggade om de sakerna, och jag kan inte blogga om många av dem just nu, eftersom jag inte kommer ihåg vad de syftade till. Men en del saker kan jag ändå ha användning av, så jag tänkte att jag skulle ta upp en av sakerna nu.

Saker jag stör mig på.
  • När folk tar det som står på internet som allvar, utan att göra research först. Bara för att det står på internet betyder inte det att det är sant.
  • När folk tar för många saker på allvar. Men kan faktiskt skratta åt någon som beter sig konstigt på internet, istället för att skriva hat-kommentarer istället.
  • Att jag fortfarande inte klätt på mig, och klockan är 15.00. Dålig stil, Emelie!
  • Att man blir dumförklarad om man frågar vad instruktioner som man fått på oerhört fackspråk innebär, speciellt när man är ny inom området.
  • Personer som tar allt som ett personligt påhopp. Jag vet inte hur många gånger jag blivit utskälld på ett forum bara för att jag skrivit vad jag tycker, så kommer någon och tycker att jag tycker helt fel, och att det jag tycker är stötande för dem. Lugna ner er.
  • När jag vet att jag har småpengar på mig, men jag hittar dem inte.
  • När min dator anser att nu är det dags att starta om sig själv, helt utan anledning.
  • Att jag aldrig kan lära mig att börja med saker i tid.
  • Att det ska vara sån tween-status på att lyssna på Jonas Brothers, och att gilla High School Musical.
  • Att jag aldrig tycks kunna bli kär.
  • Att det ibland känns som om jag bara går runt och väntar på något, men jag vet inte riktigt vad.
Nu ska jag sluta klaga, och rycka upp mig. Ska ta och göra mig iordning, och sen sätta mig ner och läsa croupier-häftet till ikväll, och kanske leja Crille till att kasta kort åt mig. Vi får se.

TTYL

Kommentarer
Postat av: C

Jag har inlett en offensiv mot dig, jag accepterar inte att du är mer poppis än mig! :P



Å inte lejde du mig till nå kort-ela igår! Dåligt stil!



PS. Man drar till Shell och tar en korv, inte 7/11....

2008-12-11 @ 09:39:19
URL: http://hedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0