Kille?

You Are 12% Girly

Um... you're a guy, right? If not, you're the most boyish girl in the world.
And for you, that's probably the ultimate compliment.
How Girly Are You?

Haha, jag kollade Petras blogg, och hon hade gjort ett test för att se hur tjejit hon är. Tänkte, oj, det här skulle vara kul att göra.

Umm... tydligen är jag alltså en kille. Oops? Eller så kanske det är så att jag inte orkar bry mig om att vara sminkad när jag ska träna, jag har inget emot att svettas, jag gör inte manikyrer och pedikyrer men jämna mellanrum, jag har inte en miljard olika smycken, jag bryr mig inte om jag är blek på vintern, jag ÄLSKAR Hot Topic, jag gillar inte att gå i högklackat och jag shoppar inte en gång i veckan.

Jag önskar bara att jag kunde vara lika fin i mina "killkläder" som andra tomboys är, men så är inte fallet.

Jag älskar att klä upp mig, det är bara det att det inte finns mycket kläder som kan klassas som "fina" i de flesta andras ögon som gör att jag INTE ser ut som en strandad val. Därför föredrar jag jeans och t-shirt/linne + tjocktröja. Iofs ser jag väl ut som en strandad val där också, men inte lika farligt i alla fall. Alla "bubblor" syns inte lika bra då, som när jag ska försöka vara finklädd. Därför föredrar jag det.

Kommentarer
Postat av: Petra

Emelie, jag tycker ju att du har grymt snygg stil!! Dessutom ÄR du visst fin i dina kläder, ´verkligen!!! Exakt sånna kläder som jag älskar. Men jag är ju också en tomboy:) Hehe, du och jag Emelie, tomboysen i Ice CLimbers:)

2008-12-17 @ 09:31:49
URL: http://pivii.devote.se
Postat av: C

Smid, jag var inte tjejig alls! :D

2008-12-17 @ 11:23:14
URL: http://hedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0