Nära nu...

Fick veta idag på croupierträningen att det antingen är jag eller Jenny som går ut på provpass i helgen. Det kan hända att ingen av oss går ut också, men om det är någon som går ut i helgen blir det någon av oss. Lite scary det där.

Det börjar bli nära till allt nu. Det är julafton om mindre än en vecka, och snart är 2008 slut! Jag kan knappt fatta hur snabbt året har gått, känns som om jag nyss började i skolan, och vi är snart klara med vår andra läsperiod. Det känns som om det var igår jag var hos Anna i Östersund och hade otroligtsuperduperjätteskitkul. Det känns som om det var förra veckan vi var i Borås på SM, och som om DM bara var dagen för det.

Jag börjar nästan undra om det betyder att mitt liv är väldigt monotont, eller om det betyder att jag har dåligt minne. Om mitt liv är så pass monotont hoppas jag på att det kommer bli bättre 2009, och om jag har dåligt minne önskar jag också att det blir bättre 2009.

Shit, jag som typ precis lärt om mig från att skriva 2007, så måste jag börja med 2009 om två veckor. :S *virrpanna*

Nåja, tror nog jag ska ta och lägga mig nu, så att jag är utvilad till imorgon, så jag i alla fall har en chans att få gå ut på provpass på fredag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0