Torsdag

Ho hum med rubriktorkan igen. Är det någon mer än jag som alltid har problem med att komma på vad man ska ha för rubrik? Snart drar jag en Anna-stil och kör a till ö som rubrik. Eller så gör jag som jag gjorde i min allra första blogg och tar en låt som sedan får vara rubriker tills den tar slut.

Fick i alla fall veta idag att jag ska ut på provpass imorgon. :O Lite scary är det allt, men jag är mest pepp. Det jag måste tänka mest på är att ha översikt över bordet, stå på mig och inte låta mig stressas.

Nu har jag bara en julklapp kvar, brorsans. Vad vill du ha, Crille? Jag vete sjutton vad jag ska ge dig. :/

Back to work! Jag ska skriva klart mina föreläsningsreflektioner nu, annars kommer jag väl aldrig ta mig an att göra det.

Kommentarer
Postat av: C

1. HTC Touch HD

2. Macbook Alu (den dyrare)

3. Samsung NC10

4. 3G fast pris till mobilen + dubbla SIM-kort

5. Ett liv!

2008-12-19 @ 10:49:20
URL: http://hedgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0