When nothing really mattered except for me to be with you

Det var träning idag, och Skea och Becca kom! :D :D :D Har saknat dom hur mycket som helst! Vi byggde en hel del med Becca, Skea och Petra, det var superkul.

Skea har även gjort en rejäl uppdatering på föreningens hemsida, som blev otroligt snygg! Alma och jag hade skissat på en i somras, och den ser typ precis ut som vi tänkte att en ny layout skulle kunna vara. Skea is the shit!

Nu saknas det bara att träffa Anna, saknar henne galet mycket, och inte blir det bättre av att jag vet att hon är i stan just nu heller. :/

Imorgon kommer jag behöva städa rejält mycket. :S Jag har verkligen låtit det bli för skitigt nu, så jag dubbar morgondagen till städa-tills-det-blänker-tisdag! Jag måste även raka benen imorgon, för jag lär inte hinna göra det på julafton.

Btw så har jag äntligen fått Spotify! :D Dexi var så sjysst att han skickade en invite till mig, så jag behövde inte vänta tills jag fick någon invite från listan. Tror nog att jag inte kommer få någon invite från listan alls, för det tog inte alls särskilt länge för min bror att få sin, men jag har fortfarande inte sett någon. Nu bahöver jag i alla fall inte oroa mig mer för det, för det är fixat. :D

Nu ska jag gå och sova i alla fall, så jag kanske blir av med huvudvärken som jag gått runt med hela dagen. :/ Den har inte gett med sig ett dugg, trots att jag tagit två alvedon som jag brukar. Nu är sömn det enda jag kan tänka mig som kan bota det. Om inte det hjälper vet jag inte vad jag ska ta mig till.

TTYL

Kommentarer
Postat av: jeanette

vad är spotify? :)

2008-12-23 @ 10:33:54
URL: http://miniskea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0