Where summers lasted longer than, longer than we do

När jag vaknade på lördagen fick jag se att jag hade ett sms från min chef, Angelica, och hon ville att jag skulle ringa henne när jag vaknade. Jag ringde upp henne, och hon frågade då om jag hade lust att ta ett till provpass på Kalles, under lördagen. "Visst" sa jag.

Sagt och gjort var jag på Kalles igen när  klockan hade blivit kvart över nio, för att träffa Jenny, som jag skulle jobba med för kvällen. Det var ändå rätt lungt vid bordet, även om det var några udda prickar där, som en kille som tog stryptag på en annan kille som råkade missta hans öl för sin egen öl. Det var lite scary, men utöver det gick det rätt lungt till. Däremot hade vi inte värst bra procent. :/ -6% blev det slutgiltiga resultatet, så det gick uruselt för oss egentligen. Jenny hävdar dock att det inte är särskilt ofta men får minuskvällar ändå, men att det händer. Trots det tyckte hon att jag var duktig, så nästa gång jag går ut på ett pass, går jag ut själv. :S Väldigt nervös inför det, men det ska väl gå bra.

Det var träning idag, kändes faktiskt väldigt givande. Vi tränade ackro och lite program. Mina hjulningar har inte precis blivit bättre, men de hade i alla fall inte blivit mycket värre än de var tidigare. Det är frivillig träning imorgon, men Skea och Becca kommer, så då har i alla fall jag tänkt fara på träningen. Inte tänker jag missa ett tillfälle att träna med dom inte!

Nu ska jag se klart Lejonkungen, och sen ska jag gå och lägga mig. Jag är redigt slut efter helgen som varit, så jag kommer inte orka vara vaken så mycket längre nu.

TTYL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0