With a little bit more character for show

Söndagen har ändå varit rätt produktiv, tycker jag. Gjort mycket har jag (den som fattar referensen får en kaka!).

Började med att jag hade msn-träff med Maria för att göra klart rapporten i Vetandets grund. Känns skönt att den är klar, en vecka i förtid, dessutom. :D Sedan lämnade vi in den i fronter, och en utskriven version ska vi ha med oss på redovisningen/opponeringen.

När jag vaknade hade jag svinigt ont i ryggen, och min handled var lite svullen och väldigt öm. Detta tog jag som en signal på att min kropp inte ansåg att jag skulle träna, så det blev ingen träning idag. Ryggen har blivit gradvis bättre, och min handled är inte svullen längre, men ömmar fortfarande om jag böjer den för långt eller sätter för mycket tyngd på den. Hoppas bara den är bättre till imorgon, så jag pallar träningen och croupierkursen.

Anna och Henke kom och lekte idag. :D Vi satt mest och pratade och så gick vi ut och gick en sväng också. Har saknat henne massormassor, och nu kommer jag kanske inte träffa henne förrän nästa år igen. :( Förhoppningsvis kanske hon stannar här över nyår också och då kanske jag hinner träffa henne igen. :D

Sen på kvällen följde vi med när min familj skulle se Vi Hade I Alla Fall Tur Med Vädret Igen på Bio3an. Det var många som sagt att den inte alls var bra, men jag tyckte att den var rolig och sevärd i alla fall. Kanske inte min favoritfilm, men det var absolut inte den värsta jag sett. Det kommer kanske en mer genomgående recension av den sen.

Imorgon ska jag göra sista certifikatet, hoppas bara jag klarar det. Sen är jag klar, och redo att gå ut på mitt första pass. :> Kommer ju vara svinigt nervös inför det dock. Ajja. >.< Jag hittade en helt hysteriskt rolig sida, skapad av en kille som kallar sig Världens Bäste Croupier, där han berättar olika skräckhistorier om hur det kan vara att jobba som croupier. Klicka här för att komma till VBCs hemsida.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0