Blogg från skolan

Det har varit rätt lugnt de senaste dagarna, därför har jag inte heller haft så himla mycket att blogga om.

Min axel blir gradvis bättre, vet däremot inte när den kommer vara helt okej igen. Om ungefär en vecka ska jag testa att vara med lite på träningen, men jag tänker inte gå tillbaka och köra stenhårt från första början igen. För jag VILL verkligen inte att något sånthär ska hända igen. Jag kommer dock inte att göra någon mer ackro, doctors orders.

Idag kommer nog ett öde avgöras. Jag är lite spänd och nervös, men jag har några trogna kompanjoner som kommer vara med mig, så jag blir inte ensam i att avgöra, och det är jag otroligt tacksam för. Jag hoppas bara det blir som jag hoppas det blir, för det skulle verkligen lyfta en gigantisk sten från mina axlar som skulle göra mitt liv snäppet lättare att leva.

Vi har marknadsförning just nu, går igenom lite av det mesta. En del är svårt, en del inte riktigt lika svårt.

Boktips!

Vill ni läsa en underhållande, men samtidigt otroligt lärorik bok borde ni läsa "Det Goda Värdskapet" av Jan Gunnarsson och Olle Blohm. Se till att ni får tag i den fjärde upplagan, för i den finns det en historia som heter "Plåtlådan i Norr" som handlar om en busschaufför som finns i Umeå. Störtskön snubbe, alltså. Läs den. ;)


Dagens Låt: Superchick - It's On

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Haha, fan vad jävla härligt! Åh, vad jag önskar att jag hade kunnat vara med er där! Jag saknar er :(

2009-02-03 @ 14:12:48
URL: http://mongoanna.blogg.se/
Postat av: Sandra i klassen :P

Men emelie då! Blogga på lektionen och tipsa om kurslitteratur ;) Fast bra att du sa att den var bra då kanske jag kan ta mig i kragen och läsa den nu.. :P

2009-02-03 @ 16:32:31
URL: http://sacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0