Blogg från träningen

Jag sitter med datorn i knät på träningen, jag var tvungen att ha med den för att vi skulle visa lite bilder, och gå igenom lite saker som kommer gälla från och med nu. Hihi, vi har en hemlighet. ;D (Fast många kommer säkert veta om den hemligheten inom en snar framtid.)

Jag var supertrött igår, det var därför det inte blev någon blogg då. Jag hade fått kanske sammanlagt sex timmar sömn de två tidigare dagarna, så det kanske inte var så konstigt. Jag måste verkligen lära mig att gå och lägga mig mycket tidigare än jag gör nu alltså. Det kanske inte heller är så konstigt att jag sov 13 timmar natten mot idag heller då. Jag gick och la med halv ett och vaknade igen med ett ryck halv två. Så jag missade i stort sett hela dagen idag. :/ Dammit.

Förhoppningsvis ska jag klippa mig imorgon. :> Hoho, längtar, pallar inte att ha såhär fult hår längre. :/ För just nu är det allt det är, det är bara hår. I vanliga fall brukar jag ha en frisyr, men inte nu längre. :( Så jag ska på stan imorgon och kolla om det funkar.

(Jag hade rätt förresten, det var ett öde som avgjordes i tisdags.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0