Del 2

Del två av vad vet jag inte vad det är dock.

Jag är så spy-less närvarolistor nu, så det finns inte. Ett är då säkert, nästa år är det inte jag som sammanställer dem! Jag har hållit på med dem sedan två-tre tiden idag, endast med avbrott för att ställa iordning lite fika för släkten som kom för att fira Crille, ätning av fikat och ätning av middag, och jag är FORTFARANDE inte klar. Just det där att matcha vilka dagar tränarna hade flera grupper, och vilka de bara hade en är det jobbigaste.

Jag ska dra till Skellefteå imorgon, men jag har fortfarande inte packat, trots att jag verkligen skulle behöva det. :/ GAAAAH!!! Jag har typ en miljon saker att göra, och trots det göra jag inget av det just nu, mest för att jag känner att jag knappt kan tänka klart på grund av alla saker som snurrar i mitt huvud, och saker utifrån som pockar på min uppmärksamhet.

Btw, videon jag pratar om i förra inlägget har YT tagit bort nu, "due to copyrightclaim by Grammys". Så jag kollade runt lite, och de har tagit bort ALLA videos från grammy awards, verkligen ALLA. Haha. >.< Min video hann komma upp i 8100 views, ungefär, och 44 kommentarer innan den togs bort. :P Så jag kanske väntar någon vecka innan jag tänker på om jag ska lägga upp den igen, det brukar vara ungfär så länge som de kollar frenetiskt efter folk som lagt upp material från liknande events.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0