...

Det känns verkligen som om jag skulle behöva blogga om incidenten som hände under mitt pass på lördagen, men jag vet inte om jag borde, allt är lite hux flux just nu. Låt oss bara säga att där fanns en DoucheBag, typ ultradeluxe, och han gjorde mitt pass till ett smärre helvete under ungefär en - en och en halv timme. Jag kan väl lugnt säga att ingen av de som var med om det hela gillar honom särskilt mycket efter hur han betedde sig, och de på Cherry som vet vad som hänt står helt på min sida. Det borde i alla fall lösa sig.

Det är mycket som ska göras just nu. Pengar ska samlas in, till DM ska det fixas anmälningar och en massa olika saker utöver det. Plus en hel massa saker som ska fixas till skolan. Gaah, jag håller på att bli galen av det hela. Just nu är min enda undanflykt musik, böcker och tv-serier. Bara när jag får fly verkligheten för ett litet tag mår jag faktiskt bra, annars är det alltid någon slags oro som ligger och gnager i magen. :|

Nu ska jag återgå till lektionen. Erik Lovén är här och föreläser om kreativitet.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-20 @ 07:06:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0