Att det aldrig kan funka.

Jag jobbade på Valdino igår, och jag verkade då har mycket mer spel än de hade på Kalles. Stina (som jobbar både som croupier och som bartender på Kalles, denna kväll dock som bartender) fick till och med gå hem eftersom det var så lite folk.

Kvällen började inte precis bra. Innan jag skulle fara kunde jag inte hitta mina byxor och min plånbok, så där hade jag lite smått panik. Till slut hittade jag byxorna i alla fall, och fick på mig dessa. Ett tag efter det hittade jag plånboken också, som jag lagt på ett såntdär superbra-hemligt-specialställe, så jag skulle komma ihåg vars jag hade den. Varför jag inte bara kunnat lägga tillbaka den i väskan vet inte jag. När jag väl kommit till Valdino börjar jag fixa och trixa med bordet. Jag slog på nissen, och då ville den bara ha keycoden (varje ställe har en speciell inloggningskod) och sen ville den skriva ut ett kvitto. Det innebär att det förra kvittot inte blev utskrivet. :/ Grejen var dock att det satt fast en massa tuffsar med ihopknycklat papper i skrivaren, så den fick bara Time Out hela tiden. God Dammit! Jag lyckades pilla ut allt papper, men den ville inte mata ut papper efter det. Turligt nog dök Stina upp och hjälpte mig lösa problemet, som alltid! Stina är en räddande ängel. Hade det inte varit för henne hade jag säkert kört utan nisse, för jag var på väg att ge upp när jag såg att hon var där. *puh*

När kvällen var slut hade jag 7025 in och 63% i vinst, så det var en bra kväll, trots allt. ;) Allt över 47% i vinst är bra så. ;D Jag ska väl dock tacka min käre bror som fick agera inkastare åt mig, trots att han inte fick spela själv. Tack Crille. :>

Trots att klockan är tio över fyra har jag fortfarande inte duschat. Det kanske inte är så konstigt dock, eftersom jag steg upp för ungefär en timme sedan. :P Det blir så när man jobbar natt. När jag kommer hem är jag alldeles för mycket uppe i varv, så jag kan inte somna, så då hittar jag på en massa annat att göra på natten (oftast involverar det att läsa en bok eller något liknande, eller se en film) och det slutar oftast med att jag inte kommer i säng förrän runt fyra-halv fem. Har jag då ingenting att göra dagen efter så ställer jag självklart ingen väckarklocka, och då sover jag alltid för länge.

Det har hänt en massa skit som jag inte orkar skriva om heller, jag får ta det irl om det är någon som tycker sig absolut behöva veta allt som pågår i mitt liv, för det skulle bli en alldeles för lång historia för att skriva ner här. Ingen skulle orka läsa det.

En film som heter Push hade premiär igår (jag ahar ingen aning om vad den handlar om, ni kan läsa om den här). Två av de som syntes på premiären var Camilla Belle (hon är med i filmen) och Joe Jonas (han är inte med i filmen). Det går mycket rykten om att de två är ett par, och det blir väl inte bättre att Joe kom dit ensam (dock lite sen, så han var tvungen att gå direkt in i salongen) och när filmen var slut åkte Joe och Camilla iväg i samma limo. Jag skulle i alla fall inte kalla det rumour prevention. Jag tycket iofs att de skulle vara ett gulligt par, så jag har ingenting emot det. :)

Kommentarer
Postat av: Bror

Jag smider som inkastare!

2009-02-01 @ 22:06:15
URL: http://hedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0