Dagen D

T -2 timmar tills jag jobbar själv för första gången, och jag har FORTFARANDE inte fått nåt jävla anställningsnummer av Angelica. Hon sa i Söndags att hon skulle fixa det, men jag har fortfarande inte hört nåt från henne. Jag har även smsat henne (hon jobbar ju heltid utöver Cherry, så jag vill inte ringa och störa), dels för att anmäla mig till personalfesten i Umeå och dels för att fråga efter mitt anställningsnummer. Det funkar ju så vackert att man måste ha ett anställningsnummer att logga in med, och har man inte det, ja, då är man ju lite körd.

Jag är i alla fall skitnervös, och astrött, så jag tror jag ska gå och vila ett litet tag innan jag börjar göra mig iordning. Det lär väl komma en rapport senare om hur det gick.

TTYL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0