Dragonen

Nu är vi framme i Umeå med gänget från Cherry Piteå. Vi ska i stort sett bara göra oss klara, och sen ska vi dra på Max och käka. Jag uppdaterar väl lite senare. ;)



Jag tror inte jag kommer kunna skriva ner allt som hänt idag.

Vi i lag Piteå tävlade i Cherry Challenge, och kom tvåa. Det skillde TRE sekunder mellan oss och ettan. Hade räknefelet som de gjorde inte förbisetts hade vi vunnit. Lite surt, men vi tar igen det nästa år. Då kommer vi tillbaka stronger and better than ever.

Sedan var det tillbaka till rummen för att förfesta inför middagen. Efter det var det middag på invito (som ansåg att Cherry är världens skönaste företag) och nattklubb på samma ställe därefter. Det var mäkta trevligt.

Kl elva var det dags för Jonas Brothers live-video-chatt. Det var dock så högt tryck på chatten att de blev en halvtimme försenade på grund av tekniska problem. Så jag satt där, på personalfesten, med lappyn i knät och väntade tålmodigt. Chatten var helt underbar, så det var helt värt det. Vi fick mycket musik, påhälsning av Honour Society, resten av bandet, Frankie, Papa J, Mama J och Big Rob. :D Sjukt kul. Hade dock varit lite roligare om jag hade kunnat logga in på sidan för att kunna ställa frågor, men av någon anledning funkade det inte alls.

Sedan var det tillbaka till festen. Sjukt kul, massor med trevliga människor, speciellt luleå-borna var trevliga. En kille, Markus tror jag han hette, lyssnade på Beat Crusaders (underbar japansk grupp) och Stephen Lynch. Helskön.

Nu ska jag sluta blogga och fortsätta vara social. Efterfesten gäller fortfarande. ;) Ska med bussen om en timme och 45 min.

Kommentarer
Postat av: jessica

om du missar livechtten med jobros kommer den ändå säkert upp på youtube och justintv :) (hittade din blogg via jonasbrothers.se haha)

2009-01-18 @ 22:40:15
URL: http://jjessicanilssons.blogg.se/
Postat av: jessica

haha okej :) ja men vad gör man inte för jb liksom :) haha det var gulligt när frankie kom!

2009-01-19 @ 00:54:22
URL: http://jjessicanilssons.blogg.se/
Postat av: alma

attans, jag somnade i väntan på att du skulle skriva att dom körde igen :(

2009-01-19 @ 09:23:25
URL: http://almatrefargad.blogspot.com
Postat av: jessica

jo jag var också inloggad till typ kvart i 12, men då frös bilden så jag loggade ut och bara kollade på dom:) för det var ändå ingen stor chans att de skulle se om man frågade dem nått så.. :) jo free fallin var skitbra!! :)

2009-01-19 @ 12:53:13
URL: http://jjessicanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0