Ibland lyckas jag

Jag har lyckats med lite olika saker idag.

Jag lyckades med att bara få 4½ timmars sömn i natt.
Jag lyckades ta mig upp så jag kom i tid till skolan.
Jag och Maria lyckades med att skippa delen i studievägledningen där det stog att vi skulle göra en kort presentation av vår rapport innan opponeringen.
Jag och Maria fixade ändå en kort improviserad presentation.
Klassen lyckades med att göra opponeringar på alla schemalagda+två från morgondagens opponeringsschema klart en timme innan lunch. Vi skulle egentligen gått till halv tre.
Jag lyckades somna med datorn i knät när jag skulle skriva på en inlämning till skolan.
Jag lyckades baila två gånger när jag skulle hjula på dagens träning.

Nu ska jag gå över till att vara lite mer smidig, och inte faila så hårt med morgondagen. Dags att sussa snart.

Dagens låt: Jonas Brothers - Games

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0