Inte det heller...

Inte fick jag skrivet så särskilt mycket på min studiesammanfattning idag heller. Nu måste jag verkligen göra klart den imorgon, jag kan inte precis dra särskilt mycket på det, den ska ju vara inne imorgon om jag vill ha poängen reggade för denna läsperiod. :/

Jag stukade/vrickade foten idag på träningen. :( Ontet har gått över för det mesta nu, det är bara när jag glömmer bort att jag ska vara lite försiktig när jag går och går som jag brukar som det tar ont, och när jag sitter med den i konstiga lägen. Sen att den samtidigt känns styvare än vanligt (som om den skulle vara svullen) men svagare än vanligt är precis det jag brukar förknippa med stukade fotleder. Det, om något, lärde jag mig mycket om under de åren jag spelade fotboll. Jag tror inte det gick många veckor i rad utan att jag stukade någon av mina fotleder. >.< Så nu måste jag bara gå försiktigt ett par-tre dagar så att det hinner bli okej igen. Synd bara att jag antagligen inte kommer kunna befinna mig på dansgolvet på söndag så mycket som jag skulle vilja.

Nu ska jag borsta tänderna, dricka ett glas vatten och sedan gå och lägga mig. Min dygnsomvändning har ju börjat bli helt sjuk nu. Fast det är ju ändå rätt praktiskt när jag trots allt har ett nattjobb.

Vi ses på Pentan imorgonkväll dåva? ;D

Dagens låt: Jonas Brothers - Please Be Mine (allra första inspelningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0