Nåt värt mödan

Brorsan ville att jag skulle blogga, trots att jag bloggade mitt på dagen idag (eller tekniskt sett igår, klockan är 00:53). Men då måste jag ju hitta nåt att blogga om.

Ska jag kanske säga nåt om att Blondinbella var helt sjukt dålig i kvällens Let's Dance? Nej, henner orkar jag inte med just nu. Ska jag berätta om hur jag bara helt random började blöda näsblod när jag satt på skolan, och hur min vita Adidas tröja från Thailand nu mest troligt är förstörd på grund av blodet? Nja, det är inte intressant för så många fler än just mig, tror jag. Ska jag blogga om hur jag saknar en del av mina gamla kompisar riktigt mycket just nu? Nee, då skulle det inte bli något positivt inlägg, som Crille ville ha. Ska jag ranta om hur arg jag är på att folk inte kan tänka själva, och se det som tycks vara så självklart för andra? Det skulle nog inte heller någon vilja läsa om.

Ska jag kanske blogga om vilka kläder jag hade på mig idag då? Jag tror inte ni skulle bry er, för min outfit för dagen har inga fancy märken, eller kommer från någon särskilt speciell butik (utom min t-shirt, som kommer från Colorez i Stockholm, men den meningen förlorar sin innebörd för de som inte varit där), och inte var något av plaggen särskilt dyra heller.

Det har inte hänt något speciellt i skolan heller, om man inte tar mitt ovan nämnda näsblod. Det var däremot väldigt fint på himmelen när jag vandrade hem från skolan. Bilden blev lite fail, men den får duga.


Min fråga till er är; vad gör det värt att läsa en blogg? Vad vill ni läsa om? Bara som en liten undersökning, sådär. ;)

Dagens händelse: Jag klarade 100% på Miss Murder på GH3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0