Ny dag



Nya händelser.

Föreläsning i morse. Det var väl som de flesta av Hansis föreläsningar brukar, lite nyttig information, och en jävla massa pilar som pekar över allt. Ungefär halva klassen fnittrar när det bara poppar upp fler och fler pilar som pekar från en ruta/bubbla till en annan. Det är ett inside skämt mellan alla som haft Hansi, det där med alla hans pilar, som tyvärr inte överdrivs alls. Bara för att kommer ni få några smakprov på Hansis pilar:


Det roliga är att detta ändå inte är några av de mer komplexa pil-ritningarna som vi sett.

Det är i alla fall träning ikväll, trots att jag inte kan vara med. Någon nytta kan jag ju dock göra ändå, det är alltid bra att ha en åskådare, så att Verran och Petra också får träna och inte bara behöver titta på. De ska ju trots allt också vara med och tävla.

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma tillbaka från sjukhuset. Hon har haft problem med högerhanden, höger axel och tårna, de är alldeles svullna och värker, och den tidigaste läkartiden hon kunde få var idag kl fyra, så hon är där just nu. Hoppas bara det är något som de kan behandla, så att hon slipper värken, för hon kan knappt göra något just nu. :/

Nu ska jag ta mig i kragen och läsa materialet som vi ska diskutera på litteraturdiskussionen imorgon. Jag har läst några sidor, men jag måste ju liksom läsa allt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0