Pepp!

Nu ska jag i alla fall göra ett försök att vara pepp på att hinna klart skolarbetet innan jag ska på jobbet ikväll. Jag har bestämt mig för att no matter what så ska jag börja arbeta på det kl sex, fram till dess får jag göra det jag vill. :P

AFI hade en tävling som de döpte till Begin Transmission för ett tag sedan, man tävlade om att få komma och vara med på deras nya album. Nu har den första vinnaren utsetts (jag tror det kommer vara några stycken som får komma). De spelade in samtalet när Davey (sångaren) ringde henne för att berätta att hon vunnit. Kan ni tänka er hur hon måste kännt sig? Tänk er att er största idol ringer, personligen, och säger att du, just du, har vunnit en tävling, och kommer få komma, utan att betala ett öre, och spela in material som kommer vara med på nya skivan. Jag skulle ha dött. Personligen tycker jag att hon tog det väldigt bra.



Här är Natacias video, som gjorde att hon vann:



Nu ska jag fortsätta peppa mig själv till att skriva klart studiesammanfattningen.

Dagens låt: Styles of Beyond ft. Mike Shinoda - Second To None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0