Skabb


Det är såhär skabbig jag ser ut när jag inte har duschat på ungefär 26 timmar, och jag fortfarande inte bytt om från pyjamas sedan jag vaknade idag. Lär väl dock dra på mig träningskläderna direkt, eftersom klockan nu är fem, och jag ska och träna om tre timmar. Det enda som är planerat innan träningen är att äta middag, och det känns inte som om jag behöver vara särskilt fancy för det. :P Så jag sparar hellre vattnet, och duschar efter träningen, istället för att duscha nu, och sen ändå behöva duscha efter träningen. >.<

Jag tror jag ska ta och byta sängkläder ikväll. :> Börjar bli dags + att jag köpte ett nytt påslakanset på stan igår, så jag hoppas att det passar. Det är så fint, mörkblått/svart med stjärnor i olika blåfärger på. :> Det finns inget bättre än att sova i en säng som precis fått nya sängkläder. :D

Btw, Emelie has webcam! :D Köpte en ny igår. Fick lov att ta en som pappa hade köpt för ett rätt bra tag sedan, men den gick inte att fästa på min lappyskärm, så jag testkörde den bara en gång, sen packade jag ner den igen. Jag hade ju liksom ingenstans att ha den, plus att det inte blev tjusiga vinklar när den stog på skrivbordet och linsen var riktad uppåt. >.< Sedan funkade micen som följde med inte särskilt bra den heller, så det sket sig lite. Men nu funkar allt med denna, så ni kanske kan få en videoblogg snart. ;) Det beror helt på hur töntig jag ser ut. :P

Crille ville att vi skulle se alla tre Pirates-filmerna igår! :O *det var inte ens jag som föreslog det* Jag skippade första filmen, för jag höll på att städa, sen missade jag halva andra också, eftersom jag fortfarande städade mitt rum (ja, det tog typ fyra timmar att få det att se presentabelt ut). Men sen joinade jag honom, med lite Trocadero och de få nävar chips som vi hade kvar efter att vi sett Daredevil här om dagen. Det var roligt i alla fall, trots att jag sett de filmerna hur många gånger som helst, så jag nästan kan alla replikerna. :D

Sate vad fint det är i mitt rum nu alltså. :O *njuter* Men det kommer väl se ut som om en orkan passerat ännu en gång om typ två veckor. >.< Det är så det brukar vara.

Dagens låt: Panic at the Disco - Folkin´around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0