Svengelska ftw!

Tydligen är det inte bara jag som blandar in engelska i min svenska. Detta meddelande poppade upp när jag för tjugofemte gången tog bort min mail som student.se (en community för alla som går högskola/universitet. Man måste skriva in sin studentmail för att få bli medlem på sidan) envisas med att sälja till olika erbjudande-guider. >.<


Jag har dessutom verkligen fått leta efter ett sätt att få bort min mail från deras lista, eftersom länken som finns med i mailet som man ska klicka på för att avanmäla sig inte funkar. Och sen när jag väl fått tag i länken till avanmälningen så verkar det inte ha funkat senast jag avanmälde mig. -.-'

Nu är jag redigt less på att vår router cpar så jag inte kommer åt några av mina favoritbloggar. :/ Det är inte fel på vår internetleverantör, så brorsan ska förhoppningsvis reset-a vår router så det KANSKE börjar funka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0