Tonight, I'm sleepin´ with the captain



Captain Jack Sparrow, that is.

Nu har jag precis bäddat rent i min säng. :> *myser* Nu kommer jag sova med kaptenen ett tag. :D

Jag hade ju dock planerat att använda mitt nyinköpta påslakanset, men icke. När jag öppnade förpackningen så stank det av plast och andra lite konstiga saker (förmodligen eftersom det är inhandlat på Presenten här i stan, ni pit-bor vet vad jag pratar om). Så det åkte i tvätten tillsammans med mina gamla lakan.

Jag är tyvärr en sån person som måste ha påslakan som matchar med allt annat i sängen. :/ Detta innebar att jag var tvungen att a) hitta ett påslakan som matchade de två kuddar och lakanet som jag redan fixat klart på sängen eller b) ta av det jag redan fixat. Eftersom jag ogillar att byta lakan på min säng (det är en våningssäng, tänk efter själva varför. Mycket av det involverar att jag slår huvudet i taket rätt ofta), så fick det bli något som matchade det jag redan fixat på sängen. Mina alternativ bestod då av mitt PotC påslakanset, mitt LotR påslakanset, eller sno det röda/orangea påslakansetet som egentligen tillhör min bror, men som jag alltid tyckt varit jättemysigt. Inspirerad av brorsans PotC-maraton igår blev det den käre kaptenen som får göra mig sällskap i sängen. :>

Nåja, nu ska jag läsa en rapport från några av mina klasskompisar, så jag kan träffa Maria imorgon så får vi opponera på det. Sen äre bums i säng så jag orkar med att jobba imorgon. *nervös*

Dagens låt: Jonas Brothers - Tonight

Kommentarer
Postat av: Petra

Men jaag vill ju sova med Jackie:P hehe

2009-01-07 @ 10:12:39
URL: http://pivii.devote.se
Postat av: C

Du ger fan i mitt smidoranga!



Savvy?

2009-01-07 @ 15:21:07
URL: http://hedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0