Trötter

Idag har jag inte gjort mycket, precis.

Som vanligt gick jag inte upp särskilt tidigt, som jag brukar när jag inte har någonstans att vara tidigt på morgonen. Sen dess har jag i stort sett bara gjort det jag ville. Jag har nött youtube, kollat på cheer-videos, JB-videos, AFI-videos och på olika DW relaterade videos.

Jag har dock faktiskt varit lite duktig idag också, jag har rensat ut lite i min garderob. För er som känt mig ett längre tag kan jag nu berätta att min gråa No Fear-hoodie är bortslängd, bland annat. Den har hängt längst bak i garderoben i typ två år nu, så jag kände att det var på tiden att den fick lämna mig.

Största delen av dagen har väl gått åt till att fundera, kan jag säga. Inte nu kanske på något allvarligt, men funderingar none the less. Funderingar som vad jag skulle äta till lunch, vilken youtube-video jag skulle kika på härnäst, om jag kanske skulle ta och kolla mailen, eller vad jag skulle hitta på för att bryta upp tristessen.

Sen har jag även funderat på var mina skolböcker är. Dom kanske sitter fast i Ånge, där så mycket av saker jag beställt på internet fastnar. Undrar vad de pysslar med i Ånge, egentligen? Börjar iaf bli något stressad nu. Vi ska ha seminarie på Det Goda Värdskapet på fredag (skulle egentligen ha haft det imorgon), men jag har inte fått min litteratur än, så jag har lite halvpanik. Får jag inte en avi för att hämta ut dem imorgon måste jag åka till Luleå för att låna den på huvudbiblioteket så att jag hinner läsa den till seminariet. Känns väldigt drygt, men måste man så måste man. Verkar inte vara någon i klassen som hade en att låna ut heller, men det är väl rätt förståeligt eftersom det är många som redan delar böckerna på två eller tre personer, och de flesta har seminarie ungefär samtidigt.

Min axel har varit ovanligt dum idag, vet inte riktigt varför. Jag har inte gjort något annorlunda så det är ett litet mysterium.

Ännu en blogg om ingenting. Hur lyckas jag, egentligen?

Dagens Låt: Plain White T's - Lazy Day Afternoon

Kommentarer
Postat av: Jonna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 03:06:18
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0